top of page
  • Skribentens bildWissam Melhem

Driver du en restaurang?

Oavsett om du har en framgångsrik restaurangkedja eller är en ägare av det lokala haket så är åsikterna från dina kunder ovärderliga. Om du inte vet vad dina kunder egentligen tycker hur ska du då vara bäst i stan?

restaurang recensioner feedback

Ibland får jag invändningen: "Jag brukar ju fråga mina gäster, det räcker väl?"

Av egen erfarenhet kan det vara svårt att få ärliga omdömen från sina lunch- och middagsgäster face-to-face. Man går fram och frågar hur det smakade och ingen vågar säga annat än "Det var jättegott"... Fastän det i själva verket var någon som hade något på hjärtat men inte vågade säga det. Undantagsfall existerar, jag vet. Men med Feedback Finder tror jag man kan få mer ärliga bedömningar och nyckeln till att man får dessa omdömen är att det tar mindre än 20 sekunder att lämna ett betyg. Det här är verkligen inget som ska förväxlas med en enkätundersökning likt en stor hamburgerkedja där det tar 3 minuter att svara på 20+ frågor.


Det ska vara enkelt, smidigt och ärligt.


Önskar alla en trevlig helg! 🎉


/ Teamet på Feedback Finder

61 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla

Comments


bottom of page